فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گل بنفشه آفریقایی

فروش گل بنفشه آفریقایی

قیمت : ۲۲.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۹ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 187

فروش گل بنفشه آفریقایی

بنفشه آفریقایی گیاهی بسیار زیبا از خانواده ژسنریاسه  و بومی مناطق شرق آفریقا است و چون این گیاه به طول روز بی تفاوت است به همین علت تمام مدت سال گل دارد. بنفشه آفریقایی 5 نیاز اساسی دارد: گرمای ثابت، آبیاری منظم و دقیق، روشنایی کافی، بالا بودن رطوبت هوا و تغذیه مرتب.

بنفشه آفریقایی یا African violets با نام علمی saintpaulia ioantha و از خانواده ژسنریاسه (Gesneriaceae) است. بنفشه آفریقایی یکی از زیباترین گیاهان مینیاتوری می باشد که بومی تانزانیا ،نواحی جنوب شرقی کنیا در شرق آفریقا است.این گیاه در تمام طول سال در شرایط مساعد گل می دهد. رنگ گلها متنوع و به رنگ های بنفش، آبی و قرمز، صورتی و سفید ظاهر می شوند.

مشخصات:
- نور : زیاد
- دما : بین 15 تا 17 درجه سانتی گراد
- آبیاری : نباید این گیاه را از بالا آبیاری کرد. گلدان را باید در ظرف پر از آب گذاشت و بعد از نیم ساعت گلدان را برداشته و به یک زیر گلدانی خشک منتقل کرد. حتماً از آب ولرم برای آبیار استفاده شود.
- رطوبت : به رطوبت دائمی و پایدار احتیاج دارد. گلدان را حتما در یک زیر گلدانی پر از آب و سنگ ریزه قرار دهید. بطوریکه کف گلدان با آب داخل زیر گلدانی تماس نداشته باشد مگر مواقعی که قصد آبیاری گیاه را دارید.
- خاک : خاک برگ
- تغذیه : کود دهی از فروردین تا مهر ماه هفته ای یکبار
- وضعیت گلدهی : گلدار .

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.