شرکت سبز گیتا

۰۲۱۸ xxx ۰۶۷۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش کود تقویتی وکسال آسکوفول

فروش کود تقویتی وکسال آسکوفول

استان تهران, شهر تهران

خیابان بهشتی - خیابان صابونچی - پلاک ۲۴ - طبقه ۴ - واحد۷۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

بازدید : 327

فروش کود تقویتی وکسال آسکوفول

کود وکسال آسکوفول یک کود سوسپانسیون علف‌های دریایی طبیعی با وزن حجمی بالا استخراج‌شده از آلگ‏های قهوه‌ای Ascophyllum nodosum می‌باشد. برای حفظ فعالیت‌های بیولوژیکی اجزای فعال کود، علف‌های تازه به وسیله دست جمع‌آوری شده و توسط یک تکنولوژی خاص مواد کودی استخراج می‌گردد.

سوسپانسیون عصاره علف‌های دریایی برای استفاده به صورت برگ پاشی و یا از طریق از خاک توصیه می‌شود. ترکیبات Bioactive که از علف‌های دریایی استخراج‌شده است عبارت‌اند از: بتائین، سیتوکنینن، اکسین، کربوکسیلیک اسید.

فرمولاسیون این کود به صورت سوسپانسیون، استفاده از آن را نسبت به کودهای پودری آسان‌تر نموده زیرا کودهای پودری نیاز به زمان برای حل شدن داشته و از طرف دیگر جاذب رطوبت نیز هستند که این مشکلاتی را به خصوص اگر درِ کیسه یا ظرف آن‌ها بازبماند خواهند داشت. وکسال آسکوفول دارای یک اثر تحریک‌کننده روی گیاه برای مقاومت در برابر تنش‌های فیزیولوژیکی در اوایل رشد می‌باشد. این کود تقسیم سلولی را در میوه‌های گیاهان تحریک کرده و در نتیجه باعث افزایش اندازه میوه می‌گردد. میکرو المنت‎‏های این کود باعث افزایش خاصیت میوه دهی در گیاه شده و شفافیت پوست میوه را زیاد می‌کند. در منابع علمی گزارش شده است که کودهای حاصل از علف‌های دریایی مثل آسکوفول باعث افزایش اثر علف‌کش‌ها و حشره‌کش‌ها می‌گردد. این کود باعث افزایش کیفیت گیاهان داخل خزانه شده و بعد از استفاده از این کود (برگ پاشی و یا از طریق خاک) انتقال آن‌ها به زمین اصلی بدون تلفات انجام می‌گردد.  تحقیقات بین‌المللی نشان داده است که کودهای باکیفیت حاصل از Ascophyllum nodosum مانند آسکوفول سبب افزایش مقاومت محصولات زراعی به بیماری‌های قارچی مانند سفیدک‎‏ها می‌گردد.

مزایای وکسال آسکوفول:
✅ کود سوسپانسیون باکیفیت حاصل از علف‌های دریایی.
✅ جلوگیری از کمبود میکروالمنت‏ها در گیاه.
✅ توسعه و افزایش رشد گیاه در شرایط تنش.
✅ افزایش کیفیت محصولات کشاورزی.
✅ افزایش کار آیی علف‌کش‌ها و حشره‌کش‌ها.
✅ تحریک طبیعی گیاه برای دفاع در مقابل عوامل بیماری زا.
✅ چسبندگی فوق‌العاده به تمامی قسمتی‌های سبز گیاه.
✅ مناسب‌ترین pH برای جذب از طریق برگ.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.