فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش درختچه گل پهلوی (کاسیا)

فروش درختچه گل پهلوی (کاسیا)

قیمت : ۲۲.۵۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 731

فروش درختچه گل پهلوی (کاسیا)

کاسیاها گروه بزرگی از نباتات اند با گلهای عمدتاً به رنگ زرد درخشان، هر چند که بعضی از گونه های گرمسیری آن گلهای صورتی دارند. کاسیا در اوایل عمر به گل می نشیند، اما زمان بالغ شدن و طول عمر آن،بسته به نوع،متفاوت است. کاسیای آرتِمیسی S.artemisioides، که بومیِ استرالیا است،تا ارتفاع ۵/۱ متر رشد می کند و برای کاشت در باغهای مناطق داغ و خشک بسیار مناسب است. این کاسیا برگهای قسمت قسمتِ نقره ای ظریف و زیبا و گلهای زرد دارد. نژاد دوتخمدانه (C.bicapsularis) تا ارتفاع ۳ تا ۴ متر قد می کشد و در پاییز تولید گلهای زرد درخشان تماشایی می کند. تعداد زیادی غلاف بذر شبیه لوبیا تولید می کند. بذر غلاف ها به سهولت سبز می شوند و نشو و نما می کنند. گونه ی فیستولا (C.fistula)، این درخت پرجلای زرین، فقط برای مناطق گرمسیر مناسب است. رشته های زنجیری بلند گلهای زرد شفاف این نوع کاسیا در تابستان تا اواسط پاییز به باغ جلوه می بخشد. سایر کاسیاهای درختی نیز با گلهای درخشان خود، جلوه ای به بوستان شما می بخشند.

خاک مناسب:
کاسیاها به خاک کاملاً زهکشی شده و تهویه ی خوب نیاز دارند.گونه ی فیستولا در خاکی که مدتی پیش از زمان کاشت با مواد آلی پوسیده تقویت شده باشد بهترین وضعیت رشد و تولید گل را خواهد داشت.

روشهای ازدیاد و تکثیر:
تکثیر با بذر: بذر کاشته شده در بهار به سهولت می روید. برای کاشت بذر لازم است بذر را حداقل یک شب در آب گرم بخوابانید تا پوسته ی سخت روی آن نرم و آماده ی جوانه زدن گردد.

نیازهای نوری:
در آفتاب کامل بهترین رشد را دارند.

کود دهی:
تمام کاسیاها به تغذیه ی اضافی، ترجیحا در اوایل بهار، خوب پاسخ می دهند.هر نوع غذای کامل گیاهی را نیز می توان به کار برد. گونه ی آرتمیسی، فقط به تغذیه ی مختصر نیاز دارد.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.