فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر فلفل دلمه ای

فروش بذر فلفل دلمه ای

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 197

فروش بذر فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای از خانواده سیب زمینیان است و با رنگ های سبز، زرد، قرمز و نارنجی یافت میشود . این گیاه بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنوبی است. امروزه چین، مکزیک و اندونزی بزرگترین تولید کننده فلفل در جهان هستند. از خواص آن میتوان به ضد سرطانی بودن، افزایش جریان خون در قسمت مخاطی معده و کاهش بروز زخم معده اشاره کرد. فلفل دلمه ای سرشار از ویتامین C و کاروتن است. بذر این گیاه برای جوانه زنی به محیطی گرم، خاک مناسب و آب کافی نیاز دارد.

شرایط محیطی:
بذر فلفل دلمه ای نیاز به دوره گرمایی برای جوانه زدن دارد . دمای هوای محیطی بیش از ۸۰ درجه فارنهایت و خاک با درجه حرارت کم برای حصول نتیجه مطلوب توصیه میشود . میتوان برای ّبذر هایی که به آرامی جوانه میزنند از تشک های گرمایی استفاده کرد تا فرایند جوانه زدن آن ها بهبود یابد . همچنین توجه داشته باشید که گیاه در درجه حرارت کمتر از ۵۵ درجه فارنهایت جوانه نمیزند.

زمان و نحوه کاشت:
بیشتر گیاهان فلفلی باید در حدود دوماه قبل از یخ زدگی به درون انتقال یابند . اگر در جنوب کشور و یا در مناطق گرم ایران زندگی میکنید ، میتوانید منتظر بمانید و یا گیاهان خود را در خارج از خانه بکارید . این مساله به طور طبیعی با چگونگی شروع گیاه به تولید ارتباط مستقیم دارد . همچنین در نظر داشته باشید گیاهچه را قبل از کاشت در بیرون مقاوم سازید . ایده مناسب برای این کار این است که گیاه را به طور منظم در دمای بیش از ۶۰ درجه فارنهایت در شب قرار دهید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.