فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر شنبلیله

فروش بذر شنبلیله

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 171

فروش بذر شنبلیله

معرفی شنبلیله :
شنبلیله گیاهی است علفی، یکساله، به طول 10 تا 50 سانتی متر ، برگهای آن متناوب و مرکب از سه برگچه است. از اختصاصات آن اینست که نصف تا سه چهارم انتهای برگچه های آن دندانه دار است.گلهائی منفرد به رنگ زرد روشن ، بنفش یا مایل به سفید به بزرگی 8/0 تا 8/1 سانتی متر دارد. میوه آن نیام، خمیده ، بطول 3 تا 11 سانتی متر و محتوی 5 تا 20 دانه زاویه دار به طول 4 تا 6 میلی متر و به عرض 2 تا 3 میلی متر است. رنگ آن از زرد حنایی تا قهوه ای تغییر می نماید. بوی آن قوی و طعمش تلخ و معطر است. منشأ این گیاه نواحی مدیترانه گزارش شده است.

شرایط محیطی:
این گیاه در طول رویش به هوای گرم نیاز دارد و اگر چه در خاکهای شنی و فقیر می روید ولی برای کشت انبوه این گیاه باید از خاکهای آهکی و غنی از مواد و عناصر غذایی استفاده کرد. آب کافی نقش عمده ای در افزایش عملکرد دارد. PH خاک برای شنبلیله بین 5/5 تا 2/8 مناسب است.

زمان و نحوه کاشت:
شنلیله در تثبیت ازت نقش عمده ای دارد. زمینهایی که در آن این گیاه کشت میشوند غنی از ازت خواهند بود. از اینرو پس از برداشت شنبلیله گیاهانی کشت شوند که نیاز آن به ازت زیاد باشد. اوایل بهار (فروردین) زمان مناسبی برای کشت مستقیم بذر در زمین اصلی است بذرها در ردیفهایی به فاصله 25 سانتی متر کشت می شوند عمق بذر شنبلیله موقع کاشت 1 تا 5/1 سانتی متر است. برای هر هکتار زمین به 20 تا 25 کیلوگرم بذر با کیفیت مناسب نیاز می باشد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.